رئیس انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر به پانا خبر داد :

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا : رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان بوشهرگفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر در یک هزار و ۸۵۰ آموزشگاه استان بوشهر برگزار و ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از اعضا انتخابات می‌شوند .

کد مطلب: ۲۷۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بهرام مغدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم محسوب می‌شوند که برای هماهنگی بین این دو نهاد تشکیل و فعالیت انجمن اولیا و مربیان امری ضروری است.
مغدانی افزود : بدون هماهنگی خانواده و مدرسه نظام تعلیم و تربیت به اهداف خود دست نمی‌یابد.
وی تصریح کرد : در استان بوشهر یک‌هزار و 50 آموزشگاه که جمعیت دانش‌آموزی آن بالای 10 نفر دارند مشمول برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان هستند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان بوشهر خاطر نشان کرد : بیش از 14 هزار و 500 نفر برای عضویت در انجمن اولیا و مربیان آموزشگاههای استان بوشهر انتخاب می‌شوند.
مغدانی گفت : در هر انجمن که بین 8 تا 13 نفر عضو دارد 4 عضو آن مربیان و مابقی اولیا دانش‌آموزان هستند که از میان شرکت کنندگان انتخاب می‌شوند.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان بوشهربا تشریح برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان در استان بوشهر گفت: 267 نفر از اعضای 35 انجمن اولیا و مربیان مدارس برتر در سال تحصیلی گذشته مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار