مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی:

2 هزار دامپزشک عضو نظام دامپزشکی استان هستند

خبرگزاری پانا: به مناسبت روز ملی دامپزشکی مراسمی با حضور مسئولان و اعضای جامعه دامپزشکی استان در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۹۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، داهیم مدیر کل دامپزشکی استان در این مراسم با بیان اینکه در آذربایجان غربی 2 هزار دامپزشک عضو نظام دامپزشکی استان هستند گفت: در حال حاضر سالیانه در استان 150 فارغ التحصیل دکترای دامپزشکی داریم و سعی می کنیم در جهت تکمیل و تثبیت شغلی دامپزشکان استان قدم های موثری بر داریم.

قاضی پور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به مرزی بودن آذربایجان غربی گفت: دام های استان همواره در معرض بیماری های گوناگون ورودی از کشور های همسایه قرار دارند و از این جهت مسئولیت دامپزشکان استان حساس و سنگین است.

حجت الاسلام ولی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان هم در این مراسم با اشاره به نقش مهم دامپزشکان در تهیه غذای پاک و حلال برای مردم گفت: در حال حاضر در تمامی کشتارگاه های استان دامپزشکان وروحانیان بر کیفیت دام و ذبح شرعی آنها نظارت می کنند.

بهرامی رئیس نظام دامپزشکی استان هم در این مراسم گفت آذربایجان غربی از لحاظ صنعت دام و طیور از ظرفیت های خوبی برخوردار است و تربیت متخصصین امور دام در مقاطع مختلف تحصیلی این استان را به یکی از 3 استان موفق کشور در دامپزشکی تبدیل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار