برگزاری نشست كاركنان فرمانداری شادگان با فرمانداران اسبق و جدید

خبرگزاری پانا: نشست كاركنان فرمانداری شادگان با فرمانداران اسبق و جدید شادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا نشست كاركنان فرمانداری شادگان با فرمانداران اسبق و جدید شادگان برگزار شد.

به گزارش این خبرگزاری طی این جلسه عبدالزهرا سنواتی فرماندار اسبق پس از طلب حلالیت از كاركنان خاطر نشان ساخت : مجموعه فرمانداری همچون یك خانواده در كنار یكدیگر فعالیت میكردند و علاوه بر روابط سازمانی ، روابط عاطفی در محیط كار حاكم بود .

وی در ادامه با اشاره به روحیه همكاری و همدلی موجود بین همكاران خدوم و كم توقع ، تصریح كرد: انفصال روابط سازمانی به معنای قطع ارتباط نمی باشد و همچنان و در همه حال ، در خدمت خواهران و برادران خود بوده و انان را فراموش نخواهد كرد .

وی سپس اقدام به معرفی مسئولین و كارشناسان واحدهای مختلف نموده و از زحمات بی شائبه همكاران تقدیر و تشكر نمود .

بهروز فرج اللهی فرماندار جدید نیز در ادامه ، روحیه همكاری و همدلی موجود بین كاركنان و فرماندار و معاون را ستود و إذعان كرد: اعتقادی به پیاده كردن قانون خشك و عریان و بی روح اداری بدون چاشنی عاطفه و صمیمیت و صداقت ندارد و أخلاق نیكو بر همه چیز تفوق داشته و در أذهان ماندگار خواهد بود .

وی با بیان اینكه مسئولیت ، در دین مبین اسلام ، فرصتی برای خدمت رسانی صادقانه می باشد، گفت: رعایت حقوق شهروندی ، حقوق بیت المال، بالا بردن ظرفیت تحمل و سعه صدر و ظرفیت پاسخگویی ، لازمه خدمت بی منت و صادقانه میباشد .

در پایان هریك از كاركنان ضمن تبریك انتصاب فرماندار جدید ، از زحمات شبانه روزی فرماندار سابق كه همچون پدری مهربان و دلسوز در شادی ها و غمها ، یار و یاور انها بوده، تقدیر و تشكر کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار