عضو شورای عالی کار درگفت وگو با پانا:

دستمزد دغدغه کارفرمایان نیست /بخش تولید با چالشهای زیادی مواجه است

خبرگزاری پانا : عضو شورای عالی کار با بیان اینکه دستمزد 10 تا 13 درصد بهای تمام شده تولیدرا به خود اختصاص می دهد عنوان کرد: دغدغه کارفرمایان سایرچالش هایی است که بخش تولید با آن مواجه است که در صورت مرتفع بودن آن کارفرمایان مشکل چندانی با پرداخت دستمزدها نخواهند داشت.

کد مطلب: ۲۶۷۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

ولی الله صالحی درگفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا خاطرنشان کرد: برخی از چالش های واحدهای تولیدی در ید اختیار کارفرمایان نیست و در سالهای اخیر مباحث مربوط به تحریم ها، رونق واسطه گری ها، مشکلات سیستم بانکی و نبود نقدینگی سهل الوصول به مشکلات واحدهای تولیدی افزوده است.


عضو شورای عالی کار تاکید کرد: حداقل دستمزد کف پرداخت است و به جای پرداختن به مزد دوگانه باید به سمت مزد تعاملی حرکت شودکه در آن کارگاه ها و کارفرمایان متناسب با تخصص نیروی کار نسبت به تعیین سطح دستمزد آنها اقدام کنند.


وی با بیان اینکه حداقل دستمزد کف پرداخت است تا کمتر از آن به هیچ کارگر یا حقوق بگیری پرداخت نشود بیان کرد: طبیعی است سطح پرداختی کارکنان باید بیش از کف دستمزدها باشد و به تدریج به سمت مزد منعطف که منافع کارگر و کارفرما را دربردارد حرکت شود.

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه دستمزد 10 تا 13 درصد بهای تمام شده تولیدرا به خود اختصاص می دهد عنوان کرد: دغدغه کارفرمایان سایرچالش هایی است که بخش تولید با آن مواجه است که در صورت مرتفع بودن آن کارفرمایان مشکل چندانی با پرداخت دستمزدها نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار