افزایش قیمت شیر خام نیازمند مصوبه است

خبرگزاری پانا:طبق گفته‌ی معاون اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی قرار است قیمت هر کیلو شیر خام 50 تومان افزایش یافته و به 1300 تومان احتساب 140 تومان یارانه برسد که هنوز ما ابلاغیه‌ای برای افزایش قیمت از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت نداشته‌ایم.

کد مطلب: ۲۶۶۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:
محمدرضا اسماعیلی اظهار داشت: اگر قیمت شیر خام افزایش یابد ما لاجرم مجبور هستیم قیمت مواد لبنی را افزایش داده و از آن طرف مصرف پایین خواهد آمد.

وی افزود: سند راهبردی صنایع لبنی در صورت پرداخت 500 میلیون دیگر که بودجه‌ی آن در حال تامین است تا دو ماه دیگر تکمیل و رونمایی خواهد شد.

اسماعیلی با بیان این که سند راهبردی برای تولید کننده و مصرف کننده مهم است تصریح کرد: در این سند به دو نکته مهم اشاره شده اول پیشگیری مهمتر از درمان است یعنی شرایط هر طور که باشد دولت موظف به پرداخت یارانه به صنایع لبنی است و دیگری پایداری است یعنی حضور صنایع لبنی در هر شرایطی برای تامین مواد لبنی داخلی الزامیست و آن‌ها باید توان و قدرت با رقبای خارجی خود را داشته باشند.

مدیر اتحادیه در پایان یادآور شد: این سند از قیمت‌ها و نوسانات محصولات لبنی درکشور کاسته و باعث تحول این صنعت در کشور خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار