شرکت بزرگ هرمی در سمنان منهدم شد

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری هر هشت عضو ارشد و غیربومی یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

کد مطلب: ۲۶۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سیدموسی حسینی افزود: با اطلاع از فعالیت گسترده افرادی تحت پوشش شرکت های هرمی در سطح شهرستان سمنان، موضوع با تشکیل تیم ویژه ای از ماموران پلیس پیگیری شد

حسینی افزود: در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت این شرکت هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضایی انجام شد .

وی به عملیات ضربتی ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی اشاره و تصریح کرد: در این عملیات که در ساعات خلوت بعداز ظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد،هشت نفر از لیدرها و اعضای فعال این شرکت دستگیر شدند .

حسینی اظهار داشت: در بازدید از مخفیگاه افراد دستگیر شده اسناد و مدارک بسیاری از ترکیب اعضای شرکت و دریافت های مالی آنان کشف شد .

وی با بیان این مطلب که افراد دستگیر شده غیربومی هستند، گردش مالی این شرکت هرمی را تاکنون بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: تحقیقات پلیس تا شناسایی کامل اعضا به ویژه سرشاخه های هرم ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان افزود: متهمان پس از معرفی به دادسرا تحویل زندان شدند .

وی به شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد: با وعده های پوچ و خیالی افراد ناشناس در دام آنان نیفتند و به محض اطلاع از فعالیت اینگونه شرکت ها مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار