حضور مسؤولین آموزش و پرورش میرجاوه در مراسم تشییع جنازه ی یك فرهنگی در سبزوار

خبرگزاری پانا: با درگذشت یکی از همکاران فرهنگی در شهرستان میرجاوه از توابع استان سیستان و بلوچستان، مسؤولان این اداره برای عرض تسلیت در سبزوار حضور یافتند.

کد مطلب: ۲۶۶۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، برپایه ی این خبر با درگذشت فاطمه خرم پور؛ نیروی شهرستان میرجاوه که بر اثر ایست قلبی به دیار حق پیوست، مدیر، معاون پرورشی و مسؤول حراست آموزش و پرورش میرجاوه در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری حضور یافتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در پیامی از حرکت مسؤولان آموزش و پرورش میرجاوه که مسافت 1200 کیلومتری را همراه با جنازه ی متوفی طی کردند، تقدیر کرد.

دکتر بینش در قسمتی از پیام خود آورده است: حضور شما از فرسنگ ها فاصله برای عرض تسلیت به خانواده ای عزادار و داغدیده؛ آن چنان بزرگ است که تقدیر از آن در واژه ها نمی گنجد.

در قسمتی دیگر از این پیام آمده است: از این که با عزت نفس بی نظیر، مناعت طبع بی بدیل و اعمال سخاوت بی دریغ، نسبت به حضور در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری و ترحیم همکاری محترم، حضورداشته اید؛ کمال تشکر را داریم .

مدیر آموزش و پرورش میر جاوه با تقدیر از مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار گفت: تحمل رنج سفر به شهر ولایت مداری چون سبزواركه فرهنگیان فرهیخته ای در دامن خود تربیت كرده است، كم ترین كاری است كه ما می توانستیم انجام دهیم.

دهباشی ادامه داد: قدردانی بی دریغ مسؤولان آموزش و پرورش سبزوار و خوشاب و خانواده ی متوفی ما را بسیار شرمنده کرد.

شایان ذکر است، شهرستان میرجاوه در نقطه ی صفر مرزی با کشور پاکستان قرار دارد و قریب به 90 درصد مردم آن سنی مذهب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار