فرماندار بستک در جمع هنرمندان نمایش شهرستان:

احیای ازدواج‌های کم‌هزینه و سنتی به ترویج فرهنگ ازدواج کمک می‌کند

خبرگزاری پانا : فرماندار شهرستان بستک در جمع هنرمندان نمایش بر احیای ازدواج‌های کم هزینه و سنتی به منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۶۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، میرمرسل ایزدی‌پور در جمع هنرمندان نمایش شهرستان از تلاش هنرمندان نمایش در برگزاری اجراهای نمایش در شهرستان تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان بستک در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اول ذی‌حجه سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه‌زهرا (س) با تبریک این روز اظهار داشت: نامگذاری سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان روز ازدواج ضمن اینکه الگوی مناسبی را در زمینه امر ازدواج ارائه می‌کند‏، می‌تواند فرصت مناسبی برای جمع‌بندی آسیب‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در امر ازدواج باشد.

وی با بیان اینکه پیوندهای اجتماعی از مؤلفه‌های فراوانی تأثر می‌پذیرد، افزود: ازدواج و طلاق نیز تحت تأثیر مؤلفه‌های دینی، فرهنگی و اقتصادی است که برنامه‌ریزی برای آن با در نظر گرفتن همه جوانب امری ضروری است.

فرماندار شهرستان بستک پرهیز از تجملات و تقویت بنیان دینی جوانان را از اصول مهم ازدواج‌های موفق عنوان کرد و افزود: الگو قرار دادن زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) می‌تواند جوانان را در رسیدن به بهترین لحظات معنوی در زندگی زناشویی یاری کند.

ایزدی‌پور با بیان اینکه گسترش فرهنگ ازدواج آسان در کاهش فساد اخلاقی و همچنین بی‌بندوباری مؤثر است، تصریح کرد: این مهم جز از راه فرهنگ‌سازی و آماده‌ کردن بسترهای زندگی برای تأمین مایحتاج جوانان تحقق نخواهد یافت.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، احیای ازدواج‌های کم‌هزینه و سنتی را به منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار