صمد نیکخواه بهرامی: بازی های نیمه نهایی سخت هستند/ بایدبا تمام توان بجنگیم

خبرگزاری پانا:کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از این به بعد بازی‌های سخت ما آغاز می شود.

کد مطلب: ۲۶۴۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صمد نیکخواه بهرامی درباره دیدار برابر مغولستان اظهار کرد: بازی سبکی بود و تیم مغولستان حرفی برای گفتن نداشت. می دانستیم با اختلاف برنده می شویم و برای همین هم سرمربی تیم ترجیح داد من استراحت کنم و برای بازی فردا برابر چین آماده شوم. چین تیمی قوی است و فردا بازی حساسی با آنها خواهیم داشت. برای ما مهم است که این بازی را ببریم چراکه می خواهیم صدرنشین باشیم. هدف کسب مدال طلاست و باید همه حریفان را ببریم.

نیکخواه بهرامی درباره دیدار برابر فیلیپین گفت: تا این جا فقط فیلیپین کمی ما را اذیت کرد که آنها هم حذف شدند. پیش بینی ما این بود که ایران، چین، کره و فیلیپین به نیمه نهایی صعود می کنند اما قطر همه را غافلگیر کرد و به جمع چهار تیم رسید. از حالا به بعد بازی های سخت ما آغاز می شود. همین تیم قطر تمام بازیکنانش را آورده است. یک گارد راس آمریکایی دارد که خیلی خوب است.

او ادامه داد: در کل بازی های نیمه نهایی سخت هستند و ما با تمام توان باید بجنگیم چرا که مدال طلا را می خواهیم. برای همین هم باید همه را شکست بدهیم تا به هدف برسیم.

نیکخواه بهرامی درباره فصل آینده اش نیز گفت: هنوز تکلیفم مشخص نشده است. از چین، کره و NBA پیشنهاد دارم اما هنوز با تیمی به توافق نرسیده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار