بیشترین آمار قاچاق در آذربایجان غربی مربوط به نقره و طلا می باشد

خبرگزاری پانا: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: نقره، طلا، پوشاک و خودرو از مواردی است که بیشترین آمار قاچاق را در آذربایجان غربی دارد.

کد مطلب: ۲۶۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد اقوامی اظهار کرد: هم اکنون اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد چون افراد مشغول به کار در این اداره کل وظایف گذشته خود را با جدیت ادامه می دهند یعنی با برنامه ریزی دقیق، زمان رسیدگی به پرونده ها را کاهش می دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نزدیک به 100 نفر در چارت سازمانی این اداره کل پیش بینی شده و حدود 70 نفر نیز در حال فعالیت هستند اما به دلیل کمبود نیروی انسانی از شعب سیار برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی بهره می بریم .

اقوامی تصریح کرد: هم اینک در شهرهای ماکو و پیرانشهر پرونده های بسیاری در مورد قاچاق وجود داشته که با همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی به آنها رسیدگی می شود.

وی با اشاره به بیشترین کالای قاچاق در آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر بیشترین کالاهایی که در استان قاچاق می شود، بیشتر نقره، طلا، پوشاک و خودرو هستند.

وی افزود: هم اکنون در سه شهرستان میاندوآب، مهاباد و ارومیه دارای اداره بوده و سایر شهرستان ها به دلیل کمبود کارکنان به صورت سیار فعالیت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: این اداره کل به لحاظ اعتباری متمرکز بوده و وضعیت مطلوبی دارد و از سوی دیگر اداره کل تعزیرات حکومتی استان از تعهد و تخصص فراوانی برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار