ناظر وزارتی اجرای پروژه مهر :

مراسم بازگشایی مدارس در سراسر آذربایجان غربی منحصر به فرد بود

خبرگزاری پانا: ناظر وزارتی اجرای پروژه مهر در استان آذربایجان غربی گفت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از مناطق مختلف استان آذربایجان غربی طی 4 روز گذشته، مراسمات بازگشایی مدارس در سراسر استان منحصر به فرد بود.

کد مطلب: ۲۶۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، «محمدرضا عاقل زاده» ناظر وزارتی اجرای پروژه مهر و معاون اقامه نماز مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش‌ و ‌پرورش ظهر امروز در جلسه ای که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین وی برگزار شد؛ با تقدیر از کلیه اقدامات مدیرکل آموزش و پرورش استان، شورای معاونین و مجموعه آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر اذعان داشت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از مناطق مختلف استان آذربایجان غربی طی 4 روز گذشته، مراسمات بازگشایی مدارس در سراسر استان آذربایجان غربی منحصر به فرد بود.

عاقل زاده با بیان اینکه فضای مدارس استان با حال و هوای هفته دفاع مقدس عطر آگین شده بود، افزود: در مجموع استان آذربایجان غربی در اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر از استانهای سرآمد کشور بود.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز و تعمیر فضای فیزیکی مدارس، جلب مشارکت و مساعدت سایر دستگاههای اجرایی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت را خواستار شد.

«فریدون سید مصطفوی» مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: همدلی در مجموعه آموزش و پرورش استان موجب شده است تا امور نظام تعلیم و تربیت روز به روز به نحوی شایسته تر تحقق یابد.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان ارشد استان و شهر ارومیه نسبت به آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: کلیه دستگاههای اجرایی استان در آماده سازی مدارس و اجرای پروژه مهر دوشادوش آموزش و پرورش تلاش کرده اند.

سید مصطفوی با بیان اینکه بین مردم و مسئولین هیچگونه مانعی وجود ندارد ادامه داد: با توجه به مرزی و استراتژیک بودن استان آذربایجان غربی، انتظار نگاه ویژه از سوی وزارت آموزش و پرورش به این منطقه را داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اذعان به اینکه آموزش و پرورش تحت نظر مقام معظم رهبری به پیش می رود؛ تصریح کرد: واقعیت های آموزش و پرورش را به مردم اعلام خواهیم کرد و از وعده های توخالی اجتناب می کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات کمیته تعمیر و تجهیز ستاد پروژه مهر در استان، گفت: 5 میلیارد و 200 میلیون تومان در این راستا توزیع شده است.

گفتنی است در این جلسه 5 تن از ناظرات وزارتی پروژه مهر که به مدت 4 روز از مناطق مختلف استان بازدید کرده بودند، در خصوص نقاط قوت و کاستی های مناطق مختلف استان آذربایجان غربی گزارش دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار