رییس کانون انجمن های کارفرمایی درگفت وگو با پانا:

ساختار تامین اجتماعی در کشور رقابتی نیست

خبرگزاری پانا : رییس کانون انجمن های کارفرمایی شرکت های خدماتی فنی و مهندسی تصریح کرد: متاسفانه تامین اجتماعی کشور در شرایط رقابتی به ارایه خدمات نمی پردازد به همین دلیل انگیزه ای برای بهبود خدمات در خود نمی بیند .

کد مطلب: ۲۶۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد انتظامی درگفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا با اشاره به اینکه در بسیاری از خدمات مانند سیستم های مخابراتی و خطوط هوایی تا پیش از ایجاد شرایط رقابتی خدماتی نامطلوب ارایه می شده است ، بیان کرد: ارایه خدمات در بخش تامین اجتماعی رقابتی نیست و ضمن اینکه رضایتمندی از ارایه خدمات وجود ندارد تنها مبالغی سنگین از کارفرما و بیمه شده دریافت می شود در حالی که با هزینه پرداخت شده توسط چند کارفرما می تواند در طول یک سال یک بیمارستان ایجاد کرد .


انتظامی تصریح کرد: کارگران بیمه تکمیلی می شوند چون خدمات تامین اجتماعی بسیارنامطلوب است بنابراین نخستین گام خروج از شرایط دولتی است چون سازمان تامین اجتماعی با پرداخت حق بیمه کارگری و کارفرمایی اداره می شود .


وی با اشاره به اینکه در خصوص درآمدهای این سازمان هیچ اطلاع رسانی صورت نمی گیرد ، گفت : هر گونه افزایش حقوق کارگری برای کارگران مفید نخواهد بود و باید توان خرید آنها یا سایر سیستم های حمایتی را گسترش داد .


رییس کانون انجمن های کارفرمایی شرکت های خدماتی فنی و مهندسی در پاسخ به این پرسش که ساختار تامین اجتماعی چگونه از شرایط دولتی خارج می شود ، تصریح کرد: کمیسیون های فنی و کارشناسی با همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس باید راهکارهای کارشناسی در این زمینه را چکش کاری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار