پیام معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار به مناسبت بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا: همزمان با بازگشایی مدارس؛ در مراسمی پیام معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار به مناسبت بازگشایی مدارس قرائت شد.

کد مطلب: ۲۶۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پیام معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار به مناسبت بازگشایی مدارس به شرح زیر است.

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد

در آستانه مهری سرشار از محبت و صمیمیت صدای خاطره انگیز قدم های دانش آموزان با برگهای هزار رنگ پاییزی درهم می آمیزدتا یاد آور دوستی و محبت باشد.گویا مهر را همیشه با محبت الفتی است .

آدم از همان جا که با علم باری تعالی تعلیم یافت، شایسته ی سجده ی ملائک شد. تعلیم انسان اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش است.

خداوند از آن جهت به وصف اکرمیت و نامحدود بودن کرامتش توصیف شد که علم و دانش را به بشر ارزانی داشت.

پیامبر پاک اندیش و آگاهی بخش ما؛ تعلیم و تربیت را فرایندی مادام العمر و آموختن را سرآغاز نیک بختی می دانستند و در این شیوه ی شور انگیز چندان اصرار داشتند که حتی راه و رسم درآمدن به بهشت را از طریق بینش و دانایی قلمداد کردند.

مهر ماه، فرصت نوسازی و بهسازی در آرمان ها و تحقق نوگرایی در اندیشه ها ست. بیایید در آغازین روزهای سال تحصیلی به یاد آوریم که مدرسه منشا حیات علمی، اخلاق مداری، ارتقا فرهنگ و رشد و شکوفایی کشور است.

فرا رسیدن موسم بهار آفرین مهر و آغاز فصل جدید تعلیم و تربیت را به معلمین پر تلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور و اولیای محترم آن ها تبریک و تهنیت گفته و تقارن این ایام را با هفته ی دفاع مقدس به فال نیک می گیریم و در سالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، با امید به سرمشق گرفتن از فداکارترین معلمان بی نام و نشانی که در 8سال دفاع مقدس درس ایثار، محبت و عشق به وطن را به ما آموختند، همسو و همگام با اهداف دولت تدبیر و امید سال تحصیلی جاری را با شعار اقامه ی نماز جماعت در مدارس با حضور گرم شما دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته آغاز خواهیم کرد. ان شاء الله!

مبارک تان باد نسیم مهر و طلوع ماه مهربانی

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار