لزوم تشکیل اتحادیه تولید کنندگان صنعتی پوشاک

خبرگزاری پانا: مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک گفت : باید زمینه برای رشد صنعت پوشاک بخصوص در حوزه زنان فراهم شود.

کد مطلب: ۲۶۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شاتا ، گلناز نصرالهی در نشست تشکیل کارگروه پوشاک که با حضور پیشکسوتان صنعت پوشاک و انجمنها و اتحادیه های فعال در صنعت نساجی برگزار شد افزود: ادعا نمی کنم که با تشکیل کارگروه همه مشکلات حل می شود و مشکلات بخش پوشاک در کارهای کمیته قابل دسته بندی و حل است و بخشی هم به ضوابط و مقررات و اصلاح آنها مربوط است که باید کارها مطالعاتی سریعی انجام شود.
وی اضافه کرد : تحریمها در این صنعت تاثیر گذار بود، اما هیچکدام دلیل نمی شود که از تلاش خودمان برای به نتیجه رسیدن کم کنیم چراکه لیاقت کشور و مردم ما بیش از این است.
نصرالهی با تاکید بر لزوم صنعتی شدن تولید پوشاک در کشور تصریح کرد : در این بخش شاید در سالهای اخیر جلو نرفته باشیم اما باید تلاش کنیم .
وی خطاب به انجمن ها و تشکلهای حاضر در نشست اظهار کرد : کمک شما به این کارگروه تنها وظیفه ای اجتماعی است و ارگانهایی به عنوان عناصر اصلی یا همکار در کنار این کارگروه خواهند بود ضمن اینکه از سازمان توسعه تجارت ، سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی نیز استفاده خواهیم کرد.
به گفته وی موضوعات و بحث های مالیاتی که مشکل اکثر قریب به اتفاق تولید کنندگان پوشاک کشور است باید در لایحه ای به مجلس تقدیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار