معاون دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی در گفت و گو با پانا:

بسته های آموزشی، یادگیری را در دانش آموزان گسترده می کند

خبرگزاری پانا: معاون دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی آموزش و پرورش گفت: بسته آموزشی این امکان را فراهم می کند تا از یک سو معلم بتواند در کلاس درس تنوع ایجاد کند و از سوی دیگر تعمیق یادگیری در دانش آموز گسترده تر شود.

کد مطلب: ۲۶۲۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

یدالله کریمی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار داشت: فیلم ها و نرم افزارها به عنوان بسته آموزشی این امکان را فراهم می کند تا از یک سو معلم بتواند در کلاس درس تنوع ایجاد کند و از سوی دیگر تعمیق یادگیری در دانش آموز گسترده تر شود.

وی ادامه داد: همچنین کتاب های گویای درسی نیز تولید شده که به همراه کتاب های درسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و بخشی نیز به عنوان راهنمای معلم به معلمان داده می شود.

معاون دفتر تکنولوژی و انتشارات کمک آموزشی آموزش و پرورش بیان کرد: این کتاب های گویا شامل فارسی، عربی و قرآن است که خوانش صحیح متون را برای معلم و دانش آموز در نظر گرفته است.

کریمی یادآور شد: با توجه به تغییر کتاب های درسی پایه چهارم و هشتم، فیلم آموزش مدرسان نیز تولید شده تا معلمانی که در این 2 پایه تدریس می کنند با بهره گیری از این فیلم با تغییرات کتاب ها بیشتر آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار