پیام تبریک نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی بمناسبت بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا: نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس پیام تبریکی صادر کردند.

کد مطلب: ۲۶۲۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این پیام آمد است: به نام خداوندی که قلم را آفرید وآن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر»آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و باسلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت.

بار دیگر ماه روشن «مهر» از راه می رسد و دروازه های آسمان بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

همانگونه که فروردین ماه نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهرماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

تقارن مهر مبارک، با آغاز هفته دفاع مقدس رایحه عطرآگین نام و خاطره شهدای عزیز دانش آموزی را نشر می دهد که درس عشق را با قلم جان و مرکب خون نوشتند و آموختند از معلمان خود که باید پاسدار دین و میهن بود و برای آن سر و جان داد .

ما نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی آغازسال تحصیلی نو را که سر آغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است و هر ساله مقارن با روز آغازهفته ی دفاع مقدس است به تمامی معلمان فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گوییم و از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روزافزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم.

با امید به اینکه در دولت تدبیر و امید و در سالی مزین به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

شور سرمستی، دانایی و توانایی گوارای وجودتان !

فاطمه سادات باقری، زهراخدایی و مهدی توکلی نمایندگان دانش آموزان استان مرکزی در هفتمین دوره مجلس دانش آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار