معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور

لباس فرم مدارس اجباری نیست ولی داشتن آن توصیه می شود

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت : لباس فرم اجباری نیست اما توصیه می شود که همه خانواده ها استفاده کنند.

کد مطلب: ۲۶۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید جواد قوامی نژاد در نشست خبری با موضوع "پروژه مهر" گفت : در سال جاری حدود 200 دست با قیمت ارزان توسط دانش آموزان دختر هنرستان هایمان دوخته شد. اتحادیه خیاطان شکایت کرد و مکان کارورزی را پلمپ کردند که با قوانین وضع موجود تناقض دارد.

قوامی نژاد اضافه کرد: ما در تلاشیم فضایی امن و سالم برای کارورزی دانش آموزان ایجاد کنیم. مسوولیت نظارت اتحادیه که دوخت لباس را به عهده گرفته با ما نیست. طی 2-3 مرحله به فرمانداری و ارگان های ذیربط نیز گزارش داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: اگر کار غیر قانونی مربوط به مدیر مدرسه باشد، هزینه ها به اولیاء بازگردانده می شود و مدیر مدرسه باید پاسخگو باشد .

وی در ادامه گفت: برای سرویس مدارس هم ممکن است چنین شرایطی باشد. با توجه به اینکه گردش مالی سرویس مدارس بسیار بیشتر از لباس فرم است.

این مقام مسئول افزود : حدود 17 شرکت برای پوشش سرویس مدارس اعلام آمادگی کردند. تاکسیرانی، شورای شهر، شهرداری بصورت کارگروهی تشکلی شد و در نهایت با 15 شرکت قرارداد بسته شد که تحت نظارت باشند و تا پایان سال همین مسیر قانونی ملاک عمل است . اگر مدیری خارج از این عمل نماید، مسوول است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار