دبیر حزب مردمی اصلاحات استان مازندران:

پیروی از ولایت فقیه و قانون اساسی هدف اصلی فعالیت حزب مردمی اصلاحات است

خبرگزاری پانا:دبیر حزب مردمی اصلاحات استان مازندران هدف اصلی فعالیت در این حزب پیروی از ولایت فقیه و قانون اساسی بر شمرد .

کد مطلب: ۲۶۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار ما،اولین جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در مازندران با حضور دبیر و اعضای کمیته های 10گانه این حزب در محل دفتری مرکزی ساری تشکیل شد.
بر اساس این گزارش،اسلام دستگذار با معرفی اعضای شورای حزب مردمی اصلاحات مردمی و همچنین با اعلام اینکه 10نفر تاکنون معرفی و 11نفر دیگر از اعضای کمیته ها در آینده ای نزدیک فعالیت در سطح شهرستان های استان معرفی خواهند شد،اصول و سیاست های این حزب مردمی در دولت «اعتدال،تدبیر و امید»را ولایت فقیه،نظام اسلامی و قانون اساسی برشمارد و گفت:پیروی از ولایت فقیه طبق نص صریح قرآن کریم (اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامرمنکم) اصل مترقی ولایت فقیه برای هدایت امت اسلامی،بعد از معصومین(ع)،مورد پذیرش قاطبه علما و مراجع می باشد و در عصر حاضر نیز از افتخارات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ،حضرت امام خمینی (ره ) می باشد و در سایه آن رهبر فقید ،نظام اسلامی شکل گرفت .
وی همچنین با اشاره به سخنرانی معروف حضرت امام (ره ) ،که همان سفارش رسول الله (ص) و ائمه طاهرین (ع) است افزود: با پشتیبانی از ولایت فقیه آسیبی این مملکت نمی رسد ،و حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است .
دبیر حزب مردمی اصلاحات استان مازندران با بیان اینکه در مسیر قانون اساسی ،که حاصل مجاهدت مجاهدان شهیدان و جانبازان عرصه انقلاب اسلامی از سال 42 تا پیروزی انقلاب در سال 57 می باشد ، از اهمییت و ارزش ویژه ای برخوردار است تصریح کرد : آنچه میراث گرانقدر مجاهدان شهیدان و جانبازان در 100 سال اخیر است ،3 موضوع مهم ولایت فقیه ،قانون اساسی و نظام اسلامی در همه جهت گیریها موانع مسئولین و مردم باید مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرند. (این خبر تکمیل می گردد )

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار