مدیرآموزش و پرورش درمیان:

مهر امسال در تاریخ درمیان ماندگار می شود

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: مهر امسال در تاریخ نظام تعلیم و تربیت این دیار مرزی ماندگار و جاودانه می شود.

کد مطلب: ۲۶۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ،حسین مهران‌فر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش درمیان اظهار کرد: پروژه‌ی مهر در تمام مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی اجرا شده و مدارس آماده‌ی پذیرایی از 12 هزار دانش آموز مرزنشین درمیانی است.

وی با بیان این که بازگشایی مدارس یک جشن ملی است، ادامه داد: لازمه‌ی موفقیت در این جشن ملی و رقم زدن یک روز ماندگار در اذهان دانش آموزان این خطه مشارکت همه‌ی دستگاه های اجرایی و حضور آنان در مدارس همراه با عزیزان شورای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از ساماندهی یک هزار و 200 فرهنگی در تابستان جاری خبر داد و افزود: برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش درمیان مدیران مدارس در جلسه ای خاص معارفه شدند و مدیران سابق مدارس که به دلیل انتقال در خدمتشان نیستیم، تکریم شدند.

مهران‌فر از برگزاری جشن شکوفه ها و جوانه ها در مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی همچون یک وزارت خانه در کنار نظام تعلیم وتربیت برای اعتلای فرهنگ و دانش فرزندان خطه‌ی قهستان زمین فعالیت می کنند و با تدبیر مشکلات این نظام را مرتفع می نمایند.

فرماندار درمیان نیز در این نشست خواستار مشارکت همه‌ی دستگاه های اجرایی در جشن های بازگشایی مدارس شد و افزود: مشعل گاز درمیان زمستان 94 روشن می شود.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش درمیان جمعه‌ی همین هفته قبل از خطبه های نماز جمعه با اولیای دانش آموزان و مردم شهر اسدیه در خصوص پروژه‌ی مهر گفتگو می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار