معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

مجلات رشد بهترین منبع کمک آموزشی در ایران/تشکیل تیم های درسی و آزمون های گروهی

خبرگزاری پانا: معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش اداره کل در گرد همایی سرگروه های درسی اظهار کرد:مجلات رشد بهترین منبع کمک آموزشی در ایران بشمار می آید و تشکیل تیم های درسی در اداره بهتر کلاس کمک می کند و جایگزین کردن آزمون های گروهی به جای آزمون انفرادی استرس را از بین می برد.

کد مطلب: ۲۶۰۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،میرحمایت میرزاده در این گردهمایی بزرگ گروه های درسی گفت:آینده ازآن کسانی است که حرکت می کنند و انسان باید در هر زمینه که فعالیت می کند تخصص و تجربه کافی داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که در سطح استان 20 پژوهش سرای فعال وجود دارد اذعان داشت:معرفی دانش آموزان با استعداد خاص به پژوهش سراها به جهت کارآموزی و شکوفایی استعدادهای این دانش آموزان ضروری است.
میرزاده با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش در خصوص اداره این نهاد یه صورت مشارکتی افزود:ساماندهی درست نیروی انسانی،بودجه ریزی عملیاتی،بررسی وضع کاری معلمان نمونه سال های قیل به جهت الگوسازی از اقدامات در دست انجام است.
وی در ادامه افزود:بررسی عملکرد معلمان مدارس خاص،توضیع هوشمند سازی به طور یکسان در مدارس،استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه ها و تلاش در جهت مهارت آموزی دانش آموزان و سوق دادن آنها به سوی رشته های مورد علاقه و نیاز منطقه سکونت از دیگر اقدامات در دست انجام خواهد بود.
معاونت آموزشی یهترین منبع کمک آموزشی را مجلات رشد عنوان کرد و گفت:تشکیل انجمن های علمی در مدارس،برگزاری کلاس های موضوعی و گروه یندی دانش اموزان و آزمون های گروهی به جهت استرس زا بودن آزمون های انفرادی مورد تاکید است.
حمایت میر زاده در آخر خاطرنشان کرد:مدارس از ثبت نام برای کلاس های فوق برنامه قبل از آغاز سال تحصیلی خودداری کنند و در تدریس از منابع بازاری استفاده نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار