معرفی رکاب زنان برتر تایم تریل مرحله دوم لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور در خوی

خبرگزاری پانا: نفرات برتر بخش تایم تریل دومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز یکشنبه در شهرستان خوی مشخص و معرفی شدند

کد مطلب: ۲۶۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در دومین و آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک باشگاههای کشور، دوچرخه سواران حاضر در قالب 13 تیم از 12 استان کشور در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت شرکت دارند .

در نخستین روز این مسابقات 30 دوچرخه سوار در رشته تایم تریل انفرادی مسیر 14 کیلومتری جاده خوی - تفرجگاه شهر فیرورق را به صورت رفت و برگشت رکاب زدند.

در پایان مسابقات این بخش، 'اسماعیل باقری' از باشگاه پدافند هوائی ارتش تهران با زمان 17 دقیقه و 26 ثانیه و 9 صدم ثانیه اول شد.

' میلاد پیرالهی' از هیئت دوچرخه سواری ساوه با زمان 17 دقیقه و 51 ثانیه و 97 صدم ثانیه و 'میثم دربندی' از موسسه خاتم ارتش تهران با 17 دقیقه و 56 ثانیه و 96 صدم ثانیه هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

بخش استقامت این دوره از مسابقات نیز صبح دوشنبه با حضور 56 دوچرخه سوار از مقابل بارگاه شمس تبریزی خوی تا شهر چالدران به مسافت 78 کیلومتر برگزار می شود.

به گفته رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشور، افراد برتر این مسابقات برای شرکت در رقابت های قهرمانی دوچرخه سواری آسیا در سال 2015 انتخاب می شوند.

محمود وفایی' گفت: هم اکنون 40 باشگاه دوچرخه سواری در کشور ساماندهی شده اند .

تیم آذربایجان غربی با 10 ورزشکار در قالب یک تیم از شهرستان خوی به مربیگری ابوالحسن اوغلی و یک تیم منتخب استان به مربیگری بهروز فخری و سرپرستی مرتضی فرنیا در این رقابتها حضور دارند .
مرحله نخست رقابتهای لیگ دوچرخه سواری دسته یک باشگاه های کشور اواخر خرداد ماه امسال در بخش جاده به میزبانی استان گلستان و در شهرستان گرگان برگزار شده بود.

در مرحله اول در بخش تایم تریل انفرادی که به مسافت 16 کیلومتر برگزار شد، دوچرخه سواران تیم های ساوه، رعد پدافند هوائی و سمنان به ترتیب اول تا سوم شده بودند.

در بخش استقامت جاده نیز که به مسافت 100 کیلومتر در اتوبان گرگان به آق قلا برگزار شد دوچرخه سوارانی از تیم های محیط زیست گلستان، رعد پدافند هوائی و چابهار به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار