انتشار فراخوان مقالات بیست و سومین اجلاس سراسری نماز

خبرگزاری پانا: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از اعلام فراخوان مقالات بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام علی سقاچی، بعد از ظهر امروز گفت:‌ این اقدام فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز و بیان نقش آن در تعالی فرهنگی جوامع اسلامی با بهره‌گیری از نظر و رأی اندیشمندان، محققان و پژوهشگران انجام گرفته است.
وی، مفهوم‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز و موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز را از محورها و موضوعات این رقابت فرهنگی اعلام کرد.
حجت‌الاسلام سقاچی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه کمیته علمی اجلاس سراسری نماز به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان زرتشت غربی، معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی ارسال کنند و یا از طریق سامانه www.ejlasnamaz.ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس مهلت ارسال آثار را تا 30 آبان سال جاری اعلام کرد و از تمامی صاحب‌نظران و علاقه‌مندان در سراسر استان فارس خواست همچون سال‌های گذشته با قوت و انگیزه الهی در این رقابت فرهنگی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار