در آستانه آغاز سال تحصیلی

جشن عاطفه‌ها در مدارس و میادین شهر اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف تأمین نیازمندی دانش‌آموزان بی‌بضاعت جشن عاطفه‌ها در مدارس و میادین شهر اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۵۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهروز زلالی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهارداشت : مهر ماه امسال هم در آستانه‌ بازگشایی مدارس دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت استان چشم انتظار جوشش عواطف مردمی و خلق حماسی مردم خیر و نیکوکار در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن عاطفه‌ها با شکوه و گستردگی تمام در سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها به منظور احصا نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود تا مسیر رشد و تعالی هیچ دانش‌آموزی در مسیر فراگیری علم و دانش به دلیل فقر مالی مسدود و محدود نشود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان با بیان اینکه امسال هم این جشن ملی با مشارکت آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، سازمان‌های صدا و سیما و هیئت امنای مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه تعداد 150 هزار پاکت برای جمع‌‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در جشن عاطفه‌ها تهیه شده است.

زلالی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته و براساس توافق انجام شده با آموزش و پرورش تمامی کمک‌های نقدی و جنسی مدارس در اختیار دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته 948 پایگاه در مدارس و 183 پایگاه سیار و ثابت در مساجد، معابر و مصلی‌های سطح استان تعبیه شده بود، بیان کرد: در جشن عاطفه‌های سال 92 مبلغی نزدیک به هفت میلیارد ریال از سوی مردم نوعدوست و نیک‌اندیش استان برای دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت مساعدت شده بود.

زلالی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان اردبیل با جمع‌آوری مبلغی نزدیک به دو میلیارد و 600 میلیون ریال بهترین عملکرد را در این جشن به خود اختصاص داده بود، اضافه کرد: از کل درآمدهای جمع‌آوری شده در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد و 900 میلیون ریال به صورت نقدی و نزدیک به پنج میلیارد ریال دیگر نیز به صورت جنسی بوده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با تقدیر از حضور چشمگیر دانش‌آموزان در صحنه‌های انفاق و نیکوکاری برای همنوعان محروم خود از پرداخت یک میلیارد ریالی دانش‌آموزان سراسر استان به جشن عاطفه‌های سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به رشد 56 درصدی مساعدت‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال 92 نسبت به سال 91 ابراز امیدواری کرد: در جشن عاطفه‌های امسال مردم همیشه در صحنه استان اردبیل با خلق مهر حماسی دیگر نور امید را در دل دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند روشن می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار