دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی

خبرگزاری پانا : مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با مدیرعامل منطقه اقتصادی پارس جنوبی دیدار نمود .

کد مطلب: ۲۵۹۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دیدار با مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس یوسفی به این سمت خاطرنشان کرد : استان بوشهر به وجود نیروهای متعهد و شاسیته ای همچون شما به خود افتخار می کند .

سیدحسن لواسانی فرد دیدار و تعامل با سازمان ها و نهاد را یکی از برنامه های کاری خود عنوان کرد و گفت : در طی این چند مدت تعاملات بسیار خوبی با نهادها و ارگانها و همچنین همکاران در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت داشته ایم .
وی گستردگی را یکی از مشکلات آموزش و پرورش دشتستان دانست وخاطرنشان کرد : این گستردگی مشکلاتی را برای ایاب و ذهاب همکاران و اعزام نیروهای متخصص به مناطق ارم و بوشکان فراهم می نماید که در این زمینه نیازمند مساعدت و همکاری منطقه انرژی پارس جنوبی هستیم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان به کمبود تجهیزات خصوصاً در هنرستان ها اشاره کرد و افزود : در شهرستان دشتستان 6 هنرستان وجود دارد که با وجود نیروهای توانمند در بحث آموزشی ولی متأسفانه از نظر تجهیزات و امکانات در وضعیت مطلوبی نیستند که در این خصوص توجه ویژه حضرتعالی را می طلبد .
مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با ابراز خرسندی از انتصاب آقای لواسانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش وی را از نیروهای توانمند و دارای مدیریت عالی عنوان نمود و از برنامه های مدیریت در تعامل با نهادها استقبال نمود .
مهندس یوسفی آموزش و پرورش را کارگاه انسان سازی توصیف کرد و گفت : به عقیده من جامعه در وهله اول برای پیشرفت به انسان های مدیر و مدبر و خلاق نیاز دارد که آموزش و پرورش این وظیفه سنگین را بر عهده دارد .
وی توجه به آموزش و پرورش را عامل موفقیت و پیشرفت بسیاری از کشورها دانست و افزود : در کشوری مثل ژاپن که از لحاظ مواد اولیه به سایر کشورها وابسته می باشد ولی با توجه ویژه به آموزش و پرورش توانست خود را در جمع کشورهای توسعه یافته قرار دهد .
مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خاطرنشان کرد باید رنگ محرومیت را از چهره استان پاک نمود و این امر با بالا بردن سطح بینش و آگاهی های مردم محقق خواهد شد چون رشد و تعالی جوامع به وجود انسان های بزرگ و متخصص بستگی دارد .
در پایان دیدارهایی نیز با مهندس احمدزاده مسئول پژوهش و فناوری و دکتر تنها زیارتی مسئول محیط زیست منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی صورت گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار