حمایت مشعل از دولت وفاق ملی فلسطین

خبرگزاری پانا: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت : ما از حضور و فعالیت دولت وفاق ملی فلسطین در غزه حمایت می کنیم و از آن می خواهیم به مسئولیتش بر اساس آن چه که در پرونده آشتی توافق کرده ایم عمل کند.

کد مطلب: ۲۵۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از خبرگزاری « معا » از تونس ، خالد مشعل روز جمعه وجود دولت « سایه » تحت رهبری جنبش حماس در غزه را رد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در تونس به سر می برد بعد از دیدار با منصف المرزوقی رییس جمهور این کشور در جمع خبرنگاران گفت: « دولت وفاق ملی فلسطین وجود دارد ولی فعالیت چیزی به نام دولت سایه در غزه تحت رهبری جنبش حماس بی اساس است و واقعیت ندارد.»

وی افزود: وقتی که دولت وفاق ملی فلسطین در غزه حضور ندارد و وزارتخانه ها و دیگر نهادهای دولتی فعالیت خود را به شکل طبیعی انجام می دهند این به معنای وجود دولت سایه در غزه نیست.

خالد مشعل اظهار داشت: ما از حضور و فعالیت دولت وفاق ملی فلسطین در غزه حمایت می کنیم و از آن می خواهیم به مسئولیتش بر اساس آن چه که در پرونده آشتی توافق کرده ایم عمل کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بعد از آن که موسی ابومرزوق مرد شماره دو جنبش حماس به تازگی اعلام کرد این جنبش شاید مجبور به برقراری مذاکرات مستقیم با اسراییل شود خاطرنشان کرد، حماس قصد ندارد رو در رو با طرف اسراییلی مذاکره کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار