رئیس مركز فرماندهی و كنترل پلیس كرمان به پانا عنوان کرد:

شماره پیامك 300051110 مركز فوریت­های پلیسی 110 ناجا آماده­ی دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات پلیسی

خبرگزاری پانا:رئیس مركز فرماندهی و كنترل پلیس كرمان گفت: شماره پیامك 300051110 مركز فوریت­های پلیسی 110 ناجا آماده­ی دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات پلیسی شهوندان است.

کد مطلب: ۲۵۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ" هاشمی"در گفتگو با خبرنگار پانا بیان كرد: تغییراتی که در دهه 70 در نیروی انتظامی صورت گرفت با هدف تغییر رویکرد و روال کاری و تبدیل واحد نظامی به واحد اجتماعی و شکل‌گیری پلیس اجتماعی بوده و پس از گذشت چند سال اکنون از افتخارات پلیس است که بزرگ ترین شبکه اجتماعی را در کشور داراست.

وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد سامانه 110 در برقراری ارتباط میان شهروندان و پلیس و همچنین جلب اعتماد اجتماعی گام‌های بلندی برداشته است.

رئیس مركز فرماندهی و كنترل پلیس كرمان اظهار داشت: این سامانه به شهروندان اجازه می‌دهد تا درخواست های فوریتی خود را اعلام و در اسرع وقت پلیس به كمك انها آید.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی این سامانه جلب رضایت مردم است بیان كرد: شهروندان باید توجه كنند با اعلام درخواست های فوریتی خود به این سامانه توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم و حضور به موقع آنها، را با تفكیك تماس های خود افزایش دهند.

سرهنگ هاشمی تصریح كرد: بخشی از تماس ها با 110به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر می شود و كارشناسان این مركز راهنمایی لازم را به شهروندان برای پیگیری موضوع خود ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را ملجأ و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند، تصریح کرد:پلیس همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور است.

وی با اشاره به فرهنگسازی لازم در خصوص تماس با 110 و اشاعه این فرهنگ در مهد های كودك و مدارس توسط كارشناسان انتظامی، به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصیه کرد:هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد.

رئیس مركز فرماندهی و كنترل پلیس كرمان گفت: شماره پیامك 300051110 مركز فوریت­های پلیسی 110 ناجا آماده­ی دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات پلیسی و اعلام پیشنهادات و انتقادات در رابطه با یگان­های ناجا می­باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار