برگزاری نشست هم اندیشی دومین جشنواره روستاگردی یاسه چای در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری پانا:نشست هم اندیشی دومین جشنواره روستاگردی یاسه چای با حضور مسئولان وسایر نمایندگان دستگاههای مشارکت کننده در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد .

کد مطلب: ۲۵۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح سیاستهای سازمان در خصوص معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در سه حیطه جاذبه های گردشگری ، مواریث فرهنگی و صنایع دستی از طریق برگزاری جشنواره ها اظهار داشت :وجود بافت تاریخی ارزشمند و قرارگیری روستای یاسه چای در حاشیه رودخانه زاینده رود ، این روستا را به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان تبدیل نموده است .
بهمن عسگری با اشاره به انتخاب این روستا از سوی مسئولین شهرستان سامان افزود : از سایر مسئولین شهرستانی انتظار می رود با برنامه ریزی مدون و نیز مدیریت منسجم در جهت هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این جشنواره ، تلاش خود را مضاعف نمایند .
برپایی نمایشگاه عرضه محصولات باغی با همکاری و مشارکت جهاد کشاورزی ، دهیاری ها و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، پخت غذاهای محلی ، فضا سازی بافت تاریخی روستا و نظافت روستا از سوی دهیاری روستای یاسه چای ، برگزاری جلسات هماهنگی از سوی بخشداری زاینده رود ، دعوت از خبرنگاران وخبرگزاریهای داخلی و خارجی در جهت پوشش خبری مناسب از سوی روابط عمومی استانداری ، برگزاری تورهای قایقرانی از سوی فدراسیون و کمیته قایقرانی استان ، پاکسازی نمادین حاشیه رودخانه زاینده رود با مشارکت تشکل های مردم نهاد از سوی محیط زیست استان از مهمترین مصوبات این نشست از سوی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان گردید .
عسگری خاطر نشان کرد : این جشنواره در تاریخ 26 لغایت 28 شهریور ماه 93 در محل روستای تاریخی یاسه چای از توابع شهرستان سامان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار