فرماندارساوجبلاغ:

تنش زدایی نشانه موفقیت دیپلماسی پرکار دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری پانا:ˈفرماندار ساوجبلاغ در اولین نشست مشترگ بامدیرکل اموربانوان استانداری البرز و تعدادی ازبانوان کارآفرین گفت: ایجاد آرامش در فضای سیاسی ایران با کشورها در صدر برنامه های دولت تدبیر و امید است و در یک سال اخیر شاهد این موفقیت بودیم .

کد مطلب: ۲۵۷۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ابوالقاسم پالیز گیر عنوان کرد: یکی از اولویتهای مدیران دولت توجه به نظرات و مشکلات مردم است و در این راستا بهره گیری از مشورت تشکل های غیردولتی، علما، نخبگان و دانشگاهیان و بانوان فرهیخته شهرستان را به عنوان یک تکلیف می داند.
پللیز گیر با ارائه پیشنهاد استقرار یک بانک اطلاعاتی از بانوان فرهیخته شهرستان و استان افزود ؛ ضروری است با تشکیل نخبگان از بانوان فرهیخته از توانمندی آنان در مباحث مختلف جامعه بهره برد .
فرماندار ساوجبلاغ گفت جا دارد جامعه بانوان استان یک نشریه مستقل داشته باشند و دیدگاههای این قشر عظیم جامعه در آن منتشر شود .
ابوالقاسم پالیز گیر افزود: به لطف الهی، دولت تدبیر و امید در سایه سار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته در مدت کوتاه به موفقیت های بزرگی نایل شود.
فرماندار ساوجلاغ خاطرنشان کرد: نظرات جمهوری اسلامی امروز در تمامی ابعاد مورد توجه جهانی است و در مباحث هسته ای نیز حضور آگاهانه و مقتدرانه نمایندگان ایران در برابر شش قدرت جهانی نشان از پختگی برنامه های دولت در مذاکرات است.
وی بیان کرد: حداقل دستاورد مذاکرات تاکنون این است که ضمن دفاع جانانه از حقوق ملت ایران توانسته بخشی از مطالبات مشکل دار و بدهی های ایران را حل و فصل کند که در چارچوب سیاستهای نظام و حقوق مسلم مردم موفقیتی بزرگ است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت یازدهم مشی خود را بر تدبیر و امید گذاشته و تا انتهای راه نیز از افراط و تفریط می پرهیزد و احترام به قانون و اخلاق را سرلوحه برنامه های خود دارد
پالیز گیر افزود:فصل جدید برنامه دولت در مهار رکود تورمی و عبور از چالشهای اقتصادی گذاشته شده و تاکنون نیز با وجود تمامی فشارهای مالی دولت حاضر نشده از سیستم بانگی استقراض کند و این نشان از اعتقاد دولت به مهار تورم دارد
وی خدمت به مردم را اصل مهم مدیریت در نظام اسلامی دانست و خاطر نشان ساخت: مدیریت باید در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند باشد و مدیر موفق کسی است که فرصت چند روزه ی خدمت را با تلاش و جهد برای حل مشکلات مردم صرف نماید.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: در داخل کشور هم دولت جناب حجه الاسلام و المسلمین روحانی توانست گام های بزرگی در ثبات اقتصادی ، کاهش فشار بر اقشار مختلف مردم ، افزایش امنیت و آرامش داخلی بردارد.
پالیز گیر موفقیت عظیم دولت را در اجرای طرح تحول نظام سلامت ستودنی توصیف کرد و گفت: به حمدالله بزرگترین دغدغه ی مردم در حوزه ی هزینه های درمان با اجرای این طرح مرتفع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار