ضرغامی:

«پرس تی‌وی» تریبون جنبش ضد وال‌استریت باقی می‌ماند

خبرگزاری پانا: رئیس رسانه ملی گفت: اقداماتی نظیر انفجار خودروی ارسال ماهواره‌ای خبر صداوسیما بی‌فایده است و «پرس تی‌و» تریبون جنبش ضد وال استریت باقی خواهد ماند.

کد مطلب: ۲۵۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس سازمان صداوسیما در جمع بسیجیان رسانه ملی با تجلیل از نقش بی‌نظیر بسیج در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: بسیج در عرصه جنگ نرم حضوری موفق داشته است و به دلیل آگاهی؛ صداقت؛ شجاعت و دفاع از مواضع حق‌طلبانه و ارزش‌های والای انسانی؛ بسیاری از تهدیدات استکبار را به فرصت‌‌های بی‌بدیل تبدیل کرده است.بسیج باید فضای مجازی را به فضای حقیقی تبدیل کند.

ضرغامی با اشاره به انفجار خودروی ارسال ماهواره‌ای خبر صداوسیما در دمشق توسط تروریست‌ها و تصویب تحریم‌های جدید سنای آمریکا علیه رسانه ملی گفت: این رویکرد حقیرانه و ذلت‌بار به دلیل وحشت و هراس فوق‌العاده استکبار از روشنگری‌های مؤثر و دقیق شبکه‌های جمهوری اسلامی است.

رئیس رسانه ملی افزود: این گونه اقدامات بی‌حاصل، نتیجه‌ای جز اقبال بیشتر جامعه جهانی به این شبکه‌ها را در بر نداشته و پرس‌تی‌وی همچنان تریبون جنبش 99 درصدی ضد وال‌استریت باقی خواهد ماند.

ضرغامی با تبریک به همکارانش در رسانه ملی گفت: این اقدام سنای آمریکا، به منزله نمره قبولی شما نزد ملت‌هاست. این مدال زرین را بر سینه حفظ کرده و به آن افتخار کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار