با عطرافشانی گلزار شهدا ششمین المپیاد ورزشی بسیج كشور در دامغان آغاز شد

خبر گزاری پانا: ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور با حضور جانشین تربیت بدنی بسیج مستضعفین کشور،جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان،فرمانده سپاه ناحیه دامغان و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی از دقایقی پیش در دامغان آغاز شد.

کد مطلب: ۲۵۵۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیین افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی سازمان تربیت بدنی بسیج كشور با حضور 32 استان و یك هزار و 200 ورزشكار در قالب 9 رشته ورزشی با حضور ورزشكاران در گلزار شهدای شهرستان دامغان برگزار شد.

فرماندار دامغان در آیین افتتاحیه این مراسم ابراز امیدواری كرد: دامغان میزبان خوبی برای مسابقات ورزشكاران بسیجی كل كشور باشد.

علی اصغر مجد افزود: این المپیاد ورزشی فرصت خوبی برای استعدادیابی، توانمندسازی و سنجش توانمندی بسیجیان ورزشكار كشور و ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان ورزشكار و اشاعه فرهنگ غنی بسیج در بین جامعه ورزشكاران كشور است.

براساس این گزارش: مشعل المپاد ورزشی بسیج كشور در محل گلزار شهدای دامغان پس از ادای احترام و تقدیم شاخه های گل به قبور مطهر شهدا توسط یكی از ورزشكاران و با همراهی اكیپی از موتورسواران بسیجی به سمت دانشگاه دامغان حمل شد.

در این المپیاد، ورزشکاران برگزیده پایگاه‌های استعدادیابی از سراسر کشور در 9 رشته تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، ووشو، دو و میدانی، والیبال و فوتسال با هم رقابت می‌کنند .

علاوه بر رقابت ورزشکاران، کمیته‌های فنی مراکز استعدادیابی نیز حضور دارند و با تست‌های مختلف از نظر تجربی میزان پیشرفت ورزشکاران را در مسابقات بررسی می‌کنند .

در کنار مسابقات ورزشی، برنامه‌های فرهنگی مانند جلسات محفل انس با قرآن، مسابقات مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از اماکن دیدنی شهرستان دامغان برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار