فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا:

آزاد راه قم - گرمسار 73 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری پانا: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیشرفت فیزیکی آزاد راه قم - گرمسار را 73درصد اعلام کرد و گفت: این مسیر تا 40 روز آینده زیر بارترافیک قرار می گیرد.

کد مطلب: ۲۵۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان ،ˈ عبادالله عبدالهیˈ افزود: ساخت این آزاد راه در مدت دو سال یک رکورد بین المللی و ملی است.

وی گفت: در دو سال کاری 156 کیلومتر این آزاد راه که قطعه ای از آزاد راه حرم تا حرم است اجرایی شده و در این مدت 900 ابنیه فنی نیز احداث شده است.

عبدالهی گفت: در ساخت این آزاد راه این قرارگاه مشارکت 40 درصدی و بقیه توسط وزارت راه و شهرسازی تامین هزینه شده است .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان مشکلات احداث این آزاد راه به ویژه در بخش مطالبات پیمانکاران افزود: با وجود این مشکلات در ساخت آزاد راه شش بانده قم - گرمسار یک روز نیز تاخیر ایجاد نشده است .

وی با بیان اینکه این آزاد راه ظرف 40 روز آینده زیر بار ترافیک می رود گفت: با بهره برداری از این قطعه اول آزاد راه حرم تا حرم، سالانه بیش از دو هزار میلیارد ریال در مصرف سوخت در کشور صرفه جوئی می شود .

وی یادآور شد: این آزاد راه دارای دو مرکز عوارضی در کیلومتر 34 و 140 است و روزانه سه هزار تن روکش آسفالت برای تکمیل آن مصرف شده است .

عبدالهی با اشاره به کمک های قرارگاه خاتم الانبیا به دولت در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: قرارگاه در اجرای پروژه ها سرعت را فدای دقت نمی کند .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه پروژه های دیگری از جمله راه آهن غرب کشور ، چابهار و راه آهن اردبیل - میانه را نیز با همکاری وزارت راه و شهرسازی در دست اجرا دارد و این پروژه تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رساند .

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: این آزاد راه در سه باند رفت و سه باند برگشت با شش دستگاه پل خاص ایجاد شده است.

علی نورزاد گفت: ادامه ساخت این آزاد راه برای انجام روکش آسفالت به 400 هزار تن آسفالت نیاز دارد که انجام می شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا تاکنون کمک های فراوانی در اجرای پروژه ها به دولت کرده است .

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی روند ساخت این آزاد راه به گرمسار سفر و محور مذکور را مورد بازدید قرار دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار