رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد:

مدیریت شهری بدنبال راهکارهای کسب درآمد جدید و پایدار باشد

خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در دیدار سرپرست شهرداری فرون آباد گفت: مدیریت شهری بدنبال راهکارهای کسب درآمد جدید و پایدار باشد.

کد مطلب: ۲۵۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد احمد آرامی در ادامه افزود: هدف اصلی از اجرای پروژه ها و خدمات به شهروندان باید رعایت حقوق شهروندی و رضایت آنان باشد و سعی بر این باشد که فضای زیستی قابل قبولی برای شهروندان فراهم شود و این امر جز با تلاش مضاعف میسر نخواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر پیشرفت پروژه های عمرانی در حد مطلوبی است و در خصوص تأمین اعتبار مالی توصیه بر این است که شهرداری صرفاً بر استفاده از منابع تک محصولی مانند عوارض صدور پروانه و تخلفات ساختمانی تکیه ننماید و راهکارهای کسب درآمد جدید و پایدار اتخاذ شود و با شناسایی منابع جدید سرمایه مشکل تأمین نقدینگی شهرداری حل شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی باید برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده به نحوی مطلوب انجام گیرد، اظهار داشت: امید است با تعامل، محدودیت های موجود به فرصت ها تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در پایان تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید در راستای خدمت رسانی به مردم گام بر دارد و بهترین ناظر بر اعمال و عملکردکسانی هستندکه به آنها خدمت می کنیم.

/امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار