با حضور معاون پارلمانی مجلس و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور:

کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی رباط کریم به زمین زده شد

خبرگزاری پانا: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ، مراسم کلنگ زنی احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی رباط کریم توسط مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.

کد مطلب: ۲۵۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کلنگ آغاز ساخت مرکز درمانی تأمین اجتماعی با حضور بیژن سلیمان پور فرماندار رباط کریم ، تاج الدینی معاون پارلمانی و دکتر همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور ، دکتر خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد .

فرماندار شهرستان رباط کریم در این مراسم گفت: هفته دولت امسال ، سالی پر خیر و برکت برای شهرستان رباط کریم بود ،چراکه علاوه بر افتتاح 22پروژه مختلف عمرانی با95میلیارد تومان اعتبار ، طرح های آبرسانی به شهرستان با 100میلیارد تومان اعتبار افتتاح و 13700واحد مسکن مهر نیز در پرند به بهره برداری رسید .

سلیمان پور افزود: یکی از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم ، کمبود سرانه های درمانی و بهداشتی شهرستان است که فرمانداری و نماینده شهرستان در مجلس ، در این خصوص پیگیری های فراوانی انجام داده اند.

وی ادامه داد: امروز خوشحالیم که به میمنت هفته دولت و در دولت تدبیر و امید ، شاهد کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی هستیم و انشالله این هدیه دولت یازدهم ، هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و مردم از آن بهره مند شوند.

این مرکز در زمینی به مساحت 3293 متر مربع ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار