کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی:

48 نفر از دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری حائز رتبه شدند

خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 48نفر از دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری حائز رتبه شدند.

کد مطلب: ۲۵۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

حسن وروانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، افزود: مسابقات فرهنگی و هنری شامل چهار مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشور می شود که مسابقات دانش آموزان ابتدایی تا مقطع ابتدایی، متوسطه اول تا استانی و متوسطه دوم تا مرحله کشوری ادامه دارد و خوشبختانه دانش آموزان استان در مرحله کشوری خوش درخشیدند.

وی اظهار داشت: 200 نفر از دانش آموزان متوسطه به مسابقات کشوری اعزام شده بودند که مسابقات فرهنگی در اردوگاه شهیدبهشتی اصفهان و مسلبقات هنری در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار شد و 48 نفر از دانش آموزان اعزامی توانستند حائز رتبه در کشور شوند.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: مسابقات ادبی شامل شعر، داستان، مطالعه و تحقیق، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه نمایشنامه نویسی و مسابقات هنری شامل سرود، تئاتر عروسکی و صحنه ای، هنر های تجسمی، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، قلم زنی، میناکاری و نگارگری می شود که دانش آموزان استان توانستند رتبه های خوبی در کشور کسب نمایند.

ح سن وروانی ادامه داد: از نظر کیفی مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و میزان رضایت مندی از مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش داشته و همه دانش آموزان از نحوه برگزاری مسابقات راضی بودند.

وی در پایان گفت:استعدادیابی و تقویت روحیه ی خودباوری از اهداف اصلی این مسابقات بود که توانست نقش بسزایی در کشف استعداد های هنری دانش آموزان در زمینه های مختلف هنری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار