«زیر تیغ» با زبان آذری در شبکه سحر

خبرگزاری پانا: مجموعه تلویزیونی «زیر تیغ» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» به زبان آذری از شبکه جهانی سحر پخش می شود.

کد مطلب: ۲۵۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سریال «زیر تیغ» ساخته محمدرضا هنرمند از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای علاقه مندان به سریال های ایرانی در جمهوری آذربایجان به نمایش گذاشته می شود.

بنا بر این گزارش، مجموعه تلویزیونی «زیر تیغ» به مدیریت نادر حمیدی شفیق برای پخش از سیمای آذری این شبکه به آذری دوبله شده و از روز جمعه 7 شهریور از کانال 1 شبکه سحر پخش می شود.

ترجمه «زیرتیغ» را صدیقه شیری انجام داده و نادر حمیدی شفیق ویراستاری کرده است. سعید حمیدی شفیق صدابرداری این مجموعه را بر عهده داشته و نادر حمیدی شفیق تدوین و صداگذاری را به انجام رسانده است. در دوبله این مجموعه تلویزیونی المیرا مستمع به عنوان ناظر لهجه آذری همکاری داشته است.

حمیده مقدس نژاد، سعید جلوه گری، حمید مجد آبادی، حسین جباروند، یونس کبیر، مظفر حسینیان، سید مصطفی طالبی، بهنام قدیری، رضا رحم جو، ناهید پناه زاده، لیلا بابایی، عارفه عارف فام، فرناز قالیباف، آرزو عمویی، رقیه شادخواه و ... صداپیشگانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به امر دوبله پرداخته اند.

سریال «زیر تیغ» یکی از ساخته های تلویزیونی محمدرضا هنرمند است که بر اساس فیلمنامه علی اکبر محلوجیان برای شبکه یک سیما تولید شده است. این سریال در جشنواره تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزه جشنواره دو جایزه را به خود اختصاص داد. در این جشنواره برنامه های تلویزیونی متعددی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، ژاپن، انگلستان و ... شرکت داشتند که پرویز پرستویی به عنوان بهترین بازیگر مرد و محمدرضا هنرمند به عنوان بهترین کارگردان برگزیده شدند.

مجموعه تلویزیونی «زیر تیغ» داستان دو خانواده بسیار صمیمی است. قرار است بین این دو خانواده وصلتی نیز صورت گیرد اما درگیری ناخواسته بین دو دوست منجر به قتل یکی از آنها می شود و این قتل منجر به تقاضای دادخواست قصاص قاتل از جانب اولیای دم شده و دو خانواده کاملا از هم جدا می شوند و...

پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، آتیلا پسیانی، کوروش تهامی، الهام حمیدی، سیاوش طهمورث، هوشنگ توکلی، فریبا جدی کار، شبنم مقدمی، رامین راستاد و نگار جواهریان بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «زیر تیغ» در 19 قسمت 53 دقیقه ای به آذری دوبله شده و هر روز از ساعت 17:30 به وقت تهران برای علاقمندان به سریال های ایرانی از سیمای آذری شبکه جهانی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار