در راستای دستوالعمل سازمان دانش‌آموزی مرکز:

کارگاه مهارت‌های اجتماعی اداره دانش‌آموزی منطقه هیر در جریان اردوهای دانش‌آموزی برگزار می‌گردد

خبرگزاری پانا: کارگاه مهارت‌های اجتماعی اداره دانش‌آموزی منطقه هیر به منظور تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و آشنایی آنها با مهارت‌های زندگی در جریان اردوهای دانش‌آموزی برگزار می‌گردد.

کد مطلب: ۲۵۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با توجه به اینکه اصلی‌ترین ماموریت سازمان دانش آموزی زمینه‌سازی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است، تشکیل کارگاه‌های مهارت‌آموزی یکی از مهمترین برنامه‌های ادارات دانش‌آموزی مناطق و نواحی استان می‌باشد. این مهارت‌ها در برگیرنده طیف وسیعی از توانایی‌های گروهی، فردی و اجتماعی است و تأثیرگذاری آموزش مهارت‌های زندگی در ارتقای بهداشت و سلامتی جسمانی، روانی و اجتماعی افراد حائز اهمیت بوده و این تاثیرگذاری زمانی‌که مشکل جنبه رفتاری به خود بگیرد بارزتر می‌شود.

در این راستا اداره دانش‌آموزی منطقه هیر مطابق دستورالعمل دریافتی و با برنامه‌ریزی به عمل آمده اقدام به برگزاری کارگاه‌های مزبور در محل اردوگاه موقت تابستانی نموده و دانش‌آموزان حاضر در اردو با مهارت «نه گفتن» و استفاده صحیح از فضاهای مجازی آشنا می‌شوند.

لازم به ذکر است مراحل اجرایی برنامه مورد بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه هیر نیز قرار گرفته و مسئولین در کارگاه‌های آموزشی حاضر و در مورد موضوعات مطروحه با دانش‌آموزان به بحث و تبادل افکار پرداخته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار