مسئول معاونت علمی پژوهشی مرکز رشد شهدای هسته‌ای اعلام کرد:

عرضه تولیدات گیاهان دارویی با فناوری نانو توسط سپاه بقیه‌الله شیراز

خبرگزاری پانا: مسئول معاونت علمی پژوهشی مرکز رشد شهدای هسته‌ای گفت: گیاهان دارویی کاشته شده توسط این مجموعه در آزمایشگاه مجهز ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز مورد تحقیق و ارزیابی کیفی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۲۵۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا سعیدی‌منش گفت: توانمندی‌های سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در حوزه گیاهان دارویی در جشنواره و نمایشگاه اوقات فراغت شیراز به نمایش درآمد.
وی گفت: کارشناسان گیاهان دارویی تحت نظر این معاونت توانسته است بیشتر از 20 نوع از گیاهان کمیاب از جمله کدوی پوست کاغذی، استویا، بابونه، به‌لیمو، گل گاوزباون اورپایی، باد رنجبویه، اویشن و ... را تولید و جهت مصرف کننده با ارائه کامل توسط کارشناسان عرضه كنند.
سعیدی‌منش ادامه داد: گیاهان دارویی کاشته شده توسط این مجموعه در آزمایشگاه مجهز ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در مورد تحقیق و ارزیابی کیفی قرار گرفته است.
معاونت علمی پژوهشی مرکز شهدای هسته‌ای با اشاره به توانمندی بخش نانو یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده است فناوری نانو در بخش علم و صنعت به نماش بگذاریم.
این مسئول افزود: در این نمایشگاه دستکش‌های نانویی و جوارب‌های نانو با دوام بالا، ضد قارچ، حساسیت و ضدبو جهت مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
سعدی‌منش با اشاره به برگزاری دوره‌ها افزود: در آینده نزدیک دوره‌های علمی و تئوری گیاهان دارویی در آزمایشگاه مجهز و پیشرفته سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های در دست اقدام این مرکز در بخش نانو، برگزاری دوره‌های کاربردی فناوری نانو در سطح مدارس و دوره آمادگی المپیاد نانو در سطح دانش‌آموزی برگزار می‌شود، همچنین در بخش سمینار و دوره های آموزشی کلاس های سلول بنیادی در برنامه های اجرایی این مرکز است

معاونت علمی پژوهشی مرکز رشد شهدای هسته‌ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) خاطر نشان کرد: آزمایشگاه پیشرفته این مرکز آماده همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان دانشگاهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار