پلیس كهنوج به فرار یك شرور مسلح پایان داد

خبرگزاری پانا:جانشین انتظامی کهنوج کرمان از دستگیری سارق مسلح سابقه دار ، در عملیات روز گذشته پلیس در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ "کرامت پهلوان خسروی " گفت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با سرقت های توام با خشونت و دستگیری سارقان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی لازم یک شرور زورگیر وسابقه دار مسلح که از سال 89 اقدام به شرارت می كرد و تحت تعقیب مقامات قضایی بود را در شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران آگاهی با استفاده از منابع وبا توجه به داشتن اشراف اطلاعاتی شرور مسلح را در مخفیگاهش در منازلی که در یکی از حاشه های شهر بود شناسایی و شبانگاه طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر ویک قبضه سلاح ممنوعه را از وی کشف نمودند .

جانشین انتظامی کهنوج خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به شرارتهای خود از جمله دو مورد سرقت مسلحانه ،حمل سلاح غیر مجاز دو مورد آدم ربایی در شهرستان شیراز،سرقت احشام، سه مورد زور گیری، چهار مورد راهبندی و... اعتراف كرد.

سرهنگ پهلوان خسروی با اشاره به بازتاب مثبت دستگیری متهم در منطقه، تصریح کرد: پلیس در راستای تامین آرامش و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نكرده و شهروندان نیز باید در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه با همکاری بیش از پیش هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد قانون گریز و مجرم را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار