مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

نقد و گفتگو در تمام صحنه های فرهنگی فردای جامعه را می سازد

خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : ساخت فرهنگ خوب منوط به ایجاد زمینه نقد و گفتگو در تمام صحنه های فرهنگی است

کد مطلب: ۲۴۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،محمد حسن قائدیها رییس ستاد برگزاری جشنواره سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی دانش آموزان پسر گفت: آنچه بزرگان ما می خواهند تفکر ، نقد و گفتگو در تمام صحنه های فرهنگی برای ساختن فردای بهتر ایران اسلامی است.
وی افزود: اصفهان جایگاه و پایگاه مبارزات طولانی افراد متدین و انقلابی با حکومت های استبدادی بوده و بزرگان و شهیدانی چون شهید مدرس، حاج آقا نجفی، شهید بهشتی، شهید محمد منتظری و شهید همت، خرازی، آقابابایی و کاظمی را در خود جای داده است.
وی با بیان اینکه اصفهان جایگاه و پایگاه 23 هزار شهید است، افزود: بیش از 500 شهید فرهنگی و 5500 شهید دانش آموز در این شهر شهید پرور وجود داشته است.
قائدیها گفت: وجود ما یادمان دو فرهنگ غنی است، یکی اسلام ناب محمدی و دیگری فرهنگ غنی کشورمان ایران است
وی افزود: از جمله اعجازهای قرآن، هنر، زیبایی و داستان سرایی است. ما از قرآن هنر و عشق را آموخته‌ایم.
رییس ستاد برگزاری مسابقات گفت: شما دانش آموزان هویت آینده ایران اسلامی در زمینه های ادبی ، تاریخی ، ملی هستید و مدیریت فرهنگی ما به دست شمارقم می خورد.
وی گفت: ما میراث داران گذشتگان هستیم و شما شاعران، ادیبان ، نویسندگان ومیراث داران آینده کشور اسلامی هستید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به امتیاز ویژه این دوره از مسابقات اشاره و تاکید کرد: آمیختگی مسابقات با مسابقات مجازی امتیاز ویژه‌ای است که در این دوره از مسابقات وجود دارد. در جهان امروز با توجه به رشد علم و تکنولوژی باید نقش و مسوولیت خود را بدانیم و به آن عمل کنیم.
وی در پایان گفت: آنچه در این اردوگاه جهت خدمت رسانی به شما می باشد در حد مقدورات ما بوده نه در حد شایستگی های شما بلکه شایستگی های شما بیش از این می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار