از سوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور اعلام شد؛

تقویم کامل مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان کشور در تابستان 1393

خبرگزاری پانا : فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور تقویم کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان سراسر کشور در تابستان 1393 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۲۴۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مسابقات ورزشی قهرمانی دوره تابستان دانش‌آموزان سراسر کشور از 12 مردادماه آغاز و تا 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت .

در بخش دختران دانش‌آموز استانهای مرکزی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند .

در بخش پسران دانش‌آموز استانهای مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی و اصفهان میزبان سی و یکمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان پسر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هستند .

نخستین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک آغاز شده است .

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی در چهار رشته ورزشی فوتسال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و مینی والیبال به صورت رسمی از 14 مردادماه آغاز شد و تا 17 مردادماه ادامه خواهد داشت .

دومین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر متوسطه اول در پنج رشته ورزشی شامل بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال و فوتبال از 15 مردادماه آغاز و تا یکشنبه 19 مردادماه ادامه خواهد داشت .

سومین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که از 18 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 22 مردادماه به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اول در 2 رشته ورزشی شامل تنیس روی میز و بدمینتون در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت .

چهارمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر متوسطه اول در 4 رشته ورزشی والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال از یکشنبه 19 مردادماه آغاز و تا پنجشنبه 23 مردادماه ادامه خواهد یافت .

پنجمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی در 4 رشته فوتسال، مینی بسکتبال، مینی هندبال و مینی والیبال از 21 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت .

ششمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در 2 رشته شنا و دو و میدانی از 21 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 23 مردادماه ادامه خواهد داشت .

هفتمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 2 رشته ژیمناستیک ابتدایی و ژیمناستیک متوسطه اول از 25 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت .

هشتمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 2 رشته ژیمناستیک ابتدایی و ژیمناستیک متوسطه اول از 25 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت .

نهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم سراسر کشور است که به میزبانی خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم در 4 رشته والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت .

دهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول در 2 رشته شنا و دو و میدانی از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت .

یازدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از 26 مردادماه به صورت رسمی آغاز و تا 29 مردادماه ادامه خواهد داشت .

دوازدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از دوم شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت .

سیزدهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور است که به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی و متوسطه اول در 4 رشته شنا ابتدایی، دو و میدانی ابتدایی، شنا متوسطه اول و دو و میدانی متوسطه اول از 4 شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 6 شهریورماه ادامه خواهد داشت .

چهاردهمین مسابقات مربوط به دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور است که به میزبانی استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار می‌شود .

دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی در 2 رشته تنیس روی میز و بدمینتون از 10 شهریورماه به صورت رسمی آغاز و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار