معاون استاندار خراسان شمالی:

جهاددانشگاهی، پایگاه مهم فرهنگی، پژوهشی و دانشگاهی کشور است

خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی با ذکر اینکه جهاددانشگاهی، پایگاه مهم فرهنگی، پژوهشی و دانشگاهی کشور است، گفت: این نهاد از نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی است که خاطره خوبی از حضور آن در دانشگاه ها داریم.

کد مطلب: ۲۴۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دلپسند، در بازدید از جهاددانشگاهی خراسان شمالی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی پایگاه فرهنگی خوبی در دانشگاه ها بوده است و یکی از پایگاه هایی که بود که در دل آموزش عالی شکل گرفت .
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی از نیروهای جوان، با انرژی، پرتحرک و با ایده های نو استفاده کرده است و این از مزیتهای این نهاد است .
دلپسند گفت: از دیگر مزیت های جهاددانشگاهی این است که در سال های اخیر جهت گیری ها خود را عوض کرده است و به سوی موضوعات بنیادی اصیل تر سوق یافته که شاخص ترین آن مؤسسه رویان است .
وی افزود: این موضوع که جهاددانشگاهی که تنها از کمتر از 20 درصد اعتبارات دولت استفاده می کند یک حسن است که متکی به خود و درآمدهای خود است و طبق سفارش کار می کند .
معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: آموزش هایی که توسط این نهاد ارائه می شود مورد نیاز جوانان و بر حسب نیاز جامعه و هدفمند است .
وی افزود: همین که جهاددانشگاهی توانسته ساختار خود را غیردولتی نگاه دارد و متکی به دولت نباشد یک حسن است .
دکتر رضا شاهین‌فر، رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی، نیز در این دیدار گفت : جهاددانشگاهی استان می تواند بسیاری از نیازها به سایر استان ها را مرتفع کند .
وی افزود: به عنوان مثال متولی آزمون های استخدامی که در استان برگزار می شود اغلب سایر استان ها بود که جهاددانشگاهی توانست این نیاز استان را مرتفع کند .
شاهین فر با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مانند دوره های دهیاران به عنوان پایلوت کشوری توسط این نهاد در استان گفت: جهاددانشگاهی می تواند بسیاری از نیازهای آموزشی، فرهنگی و پژوهشی استان را با کیفیت بالا پاسخ دهد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار