معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان:

در ماههای اخیر خدمات دولت الکترونیک چند برابر شده است

خبرگزاری پانا:معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان از راه اندازی درگاه خدمات الکترونیکی ˝پرتال˝ استان خبر داد و گفت: در دو ماه اخیر خدمات دولت الکترونیک از 100 به 395 خدمت رسیده است.

کد مطلب: ۲۴۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با اشاره به نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور و شورای عالی اداری کشور گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های تحول اداری استقرار و توسعه دولت الکترونیک در سطح کشور است و در همین راستا در دو ماه اخیر در استان کردستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حسین فیروزی افزود: اخیرا درگاه خدمات الکترونیکی "پورتال" استان راه اندازی شده و خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها از 100 خدمت به 395 خدمت ارتقا یافته که به نسبت سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، استقبال شهروندان کردستانی از خدمات دولت الکترونیک را مهم دانست و گفت: انتظار می‌رود مردم استان حداکثر استفاده را از این خدمات نمایند که این امر به استمرار و توسعه دولت الکترونیک کمک بسزایی می‌کند.

وی اظهار کرد: بخش عمده کار ما در فناوری اطلاعات، فرهنگ سازی، آموزش و آگاه سازی است که ضروری است به این مهم هم پرداخته شود.

حسین فیروزی در ادامه خاطر نشان ساخت: ﺗﻮﺳﻌﻪ و اﺟﺮای دوﻟﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺻﻮرت اﺟﺮا ﺷﺪن ﮐﺎﻣﻞ آن، ﺷﺎﻫﺪ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎ، ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ در وﻗﺖ ﻣﺮدم و ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪی ﺑﯿﺸﺘﺮ آﻧﺎن از ﺧﺪﻣﺎت دوﻟﺘﯽ ﺧﻮاﻫﯿﻢ ﺑﻮد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار