مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمدبه پانا خبر داد:

گاز رسانی به 33 روستای کهگیلویه و بویر احمد در هفته دولت

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی دولت برای رفاه و آسایش مردم بخصوصوص در مناطق دوردست و صعب العبور خبر داد و گفت: در همین راستا نهضت گاز رسانی به مناطق روستایی را آغاز نموده ایم.

کد مطلب: ۲۴۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

هوشنگ صیدالی در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: برای رفاه بیشتر مردم و حفظ طبیعت و جنگل های استان این اقدام را بسرعت دنبال خواهیم نمود.

وی گفت: مساحت زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد جنگل ها و مراتع بکر تشکیل می دهند که این پوشش جنگلی در سطح کشور و در منطقه زاگرس کم‌نظیر است و باید در حفظ آنها کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون در شرکت گاز در نقش اداره منابع طبیعی برای حفظ جنگل‌ها ظاهر شده‌ایم، تصریح کرد: اقدامات خوبی تا پایان امسال برای گازرسانی به مناطق روستایی در دست اقدام داریم.

صیدالی با بیان اینکه در روز گذشته کلنگ گازرسانی به روستاهای تل‌گه و تولگهی و راهمالی به زمین زده شد، افزود: این سه روستا در دو شهرستان بویراحمد و دنا بودند که با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و فرمانداران و مسئولان دو شهرستان این اقدام انجام شد.

وی تصریح کرد: شبکه گاز روستای تل‌گه، راهمالی و تل‌گهی بالغ بر 14.5 کیلومتر است که بیش از 900 میلیون تومان هزینه در بر دارد و طی آن تعداد 138 خانوار در سه روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به گازرسانی 33 روستا تا پایان هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: این تعداد روستا را در هفته دولت گازرسانی خواهیم کرد و به دنبال آن تا پایان امسال سعی ما بر این است که با تلاش مسئولان و نمایندگان مردم، تعداد 60 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد را گازدار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار