مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد :

واگذاری اداره امور 5 شهرك صنعتی مازندران به شركتهای خدماتی

خبرگزاری پانا : مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از واگذاری اداره امور 5 شهرك صنعتی استان به شركتهای خدماتی خبر داد .

کد مطلب: ۲۴۳۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سید مصطفی موسوی گفت : واگذاری امور شهركها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی ، در راستای اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی انجام می شود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت : اجرای این قانون فرصت مناسبی را برای مشاركت بخش خصوصی در مدیریت و نگهداری امور شهركها و نواحی صنعتی بوجود آورده است .

موسوی افزود : در گذشته ، هیأتهای امناء بعنوان یك تشكل ، در اجرای برنامه ها مشاركت میكردند كه با طی مراحل قانونی و برگزاری انتخابات ، اداره امور شهركها و نواحی صنعتی بعهده شركتهای خدماتی واگذار گردیده و با توجه به رسمیت بخشیدن و تعیین اعضاء هیئت مدیره بعنوان منتخبین شركتهای خصوصی ، میتوانند نقش مؤثری در رشد و شكوفایی شهركها و نواحی صنعتی ایفا نمایند .

وی تصریح کرد : درحال حاضر ، شهركهای صنعتی بشل سوادكوه ، منصوركنده ، بندپی شرقی ، بهشهر و شهدای محمودآباد به شركتهای خدماتی واگذار شده اند .

موسوی بیان داشت : شركتهای خدماتی در واقع ، در حفظ و نگهداری از امكانات زیربنایی ، فضای سبز ، تأسیسات و تجهیزات در شهركها و نواحی صنعتی استان مشاركت می كنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار