عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با پانا:

جنایت اشغالگران قدس بر دنیا پوشیده نیست

خبرگزاری پانا: اسماعیل کوثری ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها تاکید کرد که مردم دنیا از این جنایت ها آگاه بوده و از مردم مظلوم حمایت می کنند.

کد مطلب: ۲۴۱۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پانا بیان داشت: امسال با توجه به جنایت هایی که رژیم اشغالگر قدس انجام می دهد و در مقابل آن سکوت سازمان های بین المللی، حادثه ای در حال وقوع است که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با بیان این مطلب که چنین انسان های خبیثی مردم مظلوم و بی پناه را می کشند و جوامع بین المللی سکوت کرده اند اظهار داشت: در همین مقطع از زمان حضور مردم نشان می دهد که چه مسلمانان و چه آزادی خواهان جهان، از جنایت های آنها آگاه بوده و از مردم مظلوم حمایت می کنند و اینها هر کاری را که بخواهند نمی توانند انجام دهند و بالاخره روزی حساب صهیونیست ها را خواهند رسید.

کوثری در خصوص سفر هیات 6 نفره پارلمانی ایران به غزه تصریح کرد: هنوز چیزی از آن مشخص نیست و فعلا در حال پیگیری برای مقدمات اولیه آن هستیم تا ببینیم کی این سفر می تواند انجام شود.

به گزارش پانا، قرار است روح‌الله حسینیان، محمدعلی پورمختار، اسماعیل کوثری، محمد دهقان و عبدالله تمیمی به سرپرستی حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در آینده نزدیک سفری به غزه داشته باشند که بنابر گفته های روز گذشته کامران، در صورتی که مصر تا فردا ویزای این گروه را صادر کند؛ هیات پارلمانی ایران روز دوشنبه ایران را ترک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار