دیدار و گفتگوی فرماندار ساوجبلاغ با معاون وزیر صنایع

خبرگزاری پانا: فرماندار ساوجبلاغ با علی‌اصغر توفیق معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن وتجارت دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۲۴۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالقاسم پالیز گیردر این دیدار با بیان و یژگی شهرستان ساوجبلاغ به عنوان یک منطقه مهم اقتصادی و کشاورزی ووجود 30برند مطرح ومهم کشور در بخش صنعت خواستار توجه به صنایع این شهرستان شد.
وی گفت: در بخش تسهیلات و نقدینگی مشکلات زیادی فرا روی صاحبان صنعت است و در جلسات با آنان ، خواستار توجه به این موضوع هستند.
مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان البرزنیز در این نشست به استقبال خوب صاحبان سرمایه در بخش صنعت اشاره کرد و گفت : استان البرز به خصوص شهرستان ساوجبلاغ در بخش صنعت حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
موفق با بیان اینکه از 2100مجوز صادره در بخش صنعت 980کارخانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است .
وی از فراهم شدن شرایط برای ساخت مجموعه نمایشگاه دائمی در استان خبر داد و گفت بزودی سایت نمایشگاهی در این استان عملیاتی می شود.
معاون آموزش ، پژوهش و فناوری صنعت معدن و تجارت هم وعده داد از شرکت سیپورکس دیدن کند و برای احیاءمجدد این شرکت مذاکراتی را با سرمایه گزاران و علاقمندان این بخش داشته باشد .
دکتر توفیق افزود: بنا به در خواست فرماندار ساوجبلاغ حتما" در بخش شهر صنعتی 800هکتاری ساوجبلاغ هم وارد عمل می شوم و پیگیری آنرا در دستور کار خود قرارخواهیم داد .
وی از شهر کاوش و مجموعه مستقر در این منطقه که به صورت تحقیقات دانشگاهی اداره میشود را از نظر زیر بنایی برای یک شهرگ علمی هاتیک عنوان کرد و گفت براساس در خواست فرماندار این موضوع را در الویت کار خود قرار می دهیم وامیدواریم این مجموعه در ساوجبلاغ بتواند نطقه تحقیقاتی علمی کشور شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار