دعوت استاندار بوشهر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری پانا : دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم استان بوشهر برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۲۴۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا : متن پیام استاندار بوشهر به شرح ذیل است:

روز قدس، روز حیات اسلام است. " امام خمینی(ره)"

این روزها نوار غزه نوار خون است، خون کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین که دل سپرده حریت و آزادگی‌اند. نوار خونی که دل تمام انسان‌های انسان را خون کرده است.

رژیم صهیونیستی، طی حملات بشرستیزانه‌اش، کودکان و خردسالان بی‌دفاع را با موشک‌هایش چنان هدف قرار می‌دهد که آدمی را به تعجب وامی‌دارد که اینها چگونه خود را انسان می‌نامند.

اندوه‌بارتر از این، سکوت آزاردهنده مدعیان حقوق بشر است که شرافت و حرمت انسانیت را پایمال زیاده‌خواهی و لابی‌هایشان می‌کنند.

اما در کشور عزیز اسلامی‌مان ایران و طبق سفارش رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی)، هرگز اصول انسان‌دوستیمان را فدای چیز دیگری نمی‌کنیم و کمای تمام سال‌های پس از انقلاب، روز قدس را برای همدردی با روزهای خونین فلسطین عزیز و قدس مقدس، گرد هم می‌آییم تا ندای مظلومانه مردم محصور غزه را به گوش فلک رسانیم.

شکی نیست که مردم حق‌جوی و دردمند بوشهر نیز در روز جهانی قدس، میدان حق علیه باطل را مملو از فریادهای بلند خود خواهند کرد. اما اینجانب نیز ضمن شرکت در این راهپیمایی بزرگ و جهانی، از تمام آحاد مردم استان دعوت می‌کنم تا در این روز همراهی و همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را به منصه ظهور بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار