در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

50 درصد بیمارستان‌های نیمه تمام کمبود اعتبار دارند

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اهمیت تکمیل بیمارستان های نیمه تمام در کشور گفت: در حال حاضر 50 درصد بیمارستان های نیمه تمام با کمبود اعتبار روبرو هستند.

کد مطلب: ۲۴۰۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: 50 درصد بیمارستان های نیمه تمام برای تکمیل خود با کمبود اعتبار روبرو هستند که وزارت بهداشت باید با تأمین منابع مالی برای کمک به این مساله کمک کند و در این قسمت احتیاج به اقدامات مالی جهت تکمیل این پروژه ها داریم.

وی با بیان اینکه منابع مالی از لحاظ عمرانی و تملک دارایی باید برای تأمین بیمارستان های نیمه تمام به ویژه در مناطقی که با کمبود مراکز درمانی روبرو هستیم، افزود: البته در سال جاری اولویت دولت توجه به بخش بهداشت و درمان جامعه است که نمونه آن هم اختصاص خوب بودجه به این بخش در سال 93 است و این منابع باید به درستی مدیریت شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه ای که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم مطرح شد که توجه دولت به زیرساخت های بخش بهداشت و درمان زمینه را برای تکمیل بیمارستان های نیمه تمام فراهم کند ضمن اینکه تلاش می شود با پیگیری لازم و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، پروژه های نیمه تمام بیمارستانی با سرعت بیشتری اجرا و تکمیل شود.
فتاحی تصریح کرد: البته پس از تکمیل این پروژه ها، تجهیز بیمارستان ها نیز اهمیت دارد که باید با همکاری تمامی دستگاه ها این مهم محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار