رنگ آمیزی و نقاشی دیوار اتاق کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کاشانی شهرکرد

خبرگزاری پانا:جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان استان دریک اقدام خداپسندانه و بی سابقه دیوارهای اتاق های کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کاشانی شهرکرد را رنگ آمیزی و نقاشی نمودند.

کد مطلب: ۲۴۰۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هنرآموزان و دانش آموزان هنرستان فرزانه شهرکرد و بروجن و لردگان و دانشجو معلمان رشته گرافیک دریک اقدام خداپسندانه و بی سابقه دیوارهای اتاق های کودکان مبتلا به سرطان بخش خون و انکولوژی بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد را رنگ آمیزی و نقاشی نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در این بخش بیمارستان و بازدید از روندکار طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه گفت: در ماه مبارک رمضان، هنرآموزان، دانش آموزان و دانشجو معلمان استان کاری ارجمند و بی سابقه انجام دادند.

علیرضا کریمیان افزود: رنگ آمیزی و نقاشی دیوار اتاق های کودکان نقش مهمی در تسکین و تخفیف دردهای روحی و جسمی آن ها و والدین شان دارد و کودکان شادمانه تر کار درمان خود را انجام می دهند.

کریمیان با اشاره به اینکه انجام این کار پسندیده از انگیزه کمک به هم نوع منشأ گرفته است، افزود: با انجام این کار نشان دادیم که به یاد کودکان سرطانی هستیم.

وی عنوان کرد: انجام این کار تا جایی که ما سراغ داریم در کشور بی سابقه است و ما می خواهیم که این کار خیر در سایر استان های کشور ترویج یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از همکاری و همیاری کارکنان بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد بویژه مدیر نیک اندیش آن گفت: استفاده از ظرفیت های این دو نهاد دولتی و هم افزایی باعث انجام کاری بزرگ و خداپسندانه شد.

در ادامه دکتر زین العابدین ملک پور، مدیر بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد با قدرشناسی از هنرآموزان، دانش آموزان و دانشجو معلمان استان برای انجام این امر خیر گفت: بهترین بخش بیمارستان را به کودکان سرطانی اختصاص داده ایم و با زیباسازی فضای این بخش زمینه حمایت همه جانبه از کودکان معصوم مبتلا به سرطان را فراهم نموده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار