دیدار معاون پرورشی آموزش و پرورش با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر

خبرگزاری پانا : معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر به همراه حوزه كارشناس امور تربیتی و حراست آموزش و پرورش با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سرهنگ مردانی دیدار کردند.

کد مطلب: ۲۳۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، مختار زاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی در این دیدار با تبریک انتصاب سرهنگ مردانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از ظرفیت های بالقوه و عظیم این دستگاه برای ارتقای سلامت اجتماعی یاد نمود و گفت: آموزش و پرورش همواره برای امنیت اجتماعی عزیزان دانش آموز و فرهنگیان شریف به تعامل گسترده با دستگاه انتظامی می اندیشد. مختار زاده گفت: هر چه سلامت اجتماعی جامعه بیشتر باشد، امنیت اخلاقی دانش آموزان بیشتر خواهد شد. مختارزاده استفاده از تجارب و ظرفیت توانمند نیروی انتظامی را در آموزش و پرورش فرصتی مغتنم دانست و گفت: جهت بالا بردن سطح آگاهی معلمان و دانش آموزان در موضوع امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از نیروی انتظامی در مدارس و جلسات انجمن اولیاء و مربیان و گردهمایی مدیران و معلمان استفاده می شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش دارای جمعیتی كمی و كیفی در حد بالا بوده و با گسترده وسیعی که دارد تاثیرگذاری آن در جامعه به ویژه خانواده ها بسیار عمیق است. سرهنگ مردانی فرماندهی انتظامی این شهرستان با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تعامل بسیار خوب و چشمگیری بین این دو دستگاه وجود داشته از برگزاری جلسات آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیاء با همکاری آموزش و پرورش در خصوص دوره های آموزشی جلوگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار